00:11

Hela kvällen har jag pratat med Fabian typ, på msn,  det kändes sjukt bra!
Har inte pratat eller haft så mycket kontakt på så jävla lång tid!
Det ska bli Gävle snart, eller dom hit!
Träffas måste vi fan göra nu, jag, fabian, anncie och mamma har alltid kul (;
Faian satt och kollade igenom alla mina bilder, alla hästbilder - rubb och stubb.
Så Matilda, klaga inte på mina tre hästbilder du inte orkat kolla på!

& en viss person är dum som inte ville prata tfn, men nu ska jag ändå så försöka sova :P

I had a nice day anyway, min piercing ser sjukt fin ut, inte svullen eller nånting :)
Och justja!

GRATTIS BROR!!
Adam fyller 22år idag - den 17 december!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska till gävle i mellandagarna :D hihi. Varför klaga på hästbilder? Du gillar hästar så då får alla acceptera det.. alla gillar inte samma saker :) Puss på lilla bella <3

2008-12-18 @ 13:32:13
URL: http://dealwithme.blogg.se/
Postat av: ems

Håller med Frida :) men somliga är ju som dom är tyvärr :P



kul att du gillar piercingen iaf :) och att den läker bra. Hälsa brorsan grattis ;D <3

2008-12-18 @ 13:34:15
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/
Postat av: admin

Puss på er <3

2008-12-18 @ 23:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0