01:17

Jag skre ju aldrig vad jag gjorde på fredag så jag ska väl sammanfatta både min fredag&lördag!

Fredag var sista dagen i skolan innan lovet, försov mig men hann iaf med bussen (y)
När jag kom till skolan satt jag i pc med diverse människor,
men när dom var elaka, dvs gb, då gick jag till biblioteket och sov,
där låg jag sammanlagt en timme kanske och somnade faktiskt!
Helt otroligt, drömde lite till och med, haha om att Jonas satte upp en lapp på
fönstret om att jag typ låg där och sov eller nått x)

Sen hade vi någon sammling och vi fick veta vem som vann den där fototävlingen
vi hade i onsdags, maha och jag vann en stor chokladtomte,
snacka om att jag blev glad, jag som varit så grinig den dagen ;D

Sen gick vi på kabarén, eftersom det inte handlar så mkt om Media
så tycker jag personligen inte att det var så kul, men vissa delar visst, Bosse var ju med (y)

Missade 10 i 1 bussen, mycket lyckat, men något dåligt förde något gott med sig!
GB bjöd på pizza på american, vi delade, så mätt blev jag, vilket jag inte hade blivit annars!
Tack för det =)

Sen blabla, Rys var helt cepe när jag longerade,
åkte hem, åt god mat, titta på webbtv, inget speciellt.

Lördagen har varit superseg, vaknade 11 somnade om och blev väckt halv 1,
fick inte cp panik som jag brukar, jag hade liksom ingen anledning at gå upp ens. :<
Käkade åkte till stallet efter ett tag, red i volten, blev helt matt, pratade med Susse.
Åkte hem, käkade god mat, tittade på 3an i Harry Potter, har sett alla men det skadar inte :D
Efter det blev det svenssonsvesson vilket var kul, och till slut Beck & pojken i glaskulan.
Mamma tittade också med mig, iaf på slutet =)

Nu sitter jag och pillar med lite porrbilder i ps,
har lagt upp en på bdb, mer vågar jag nog inte, jag vill ju inte få nå äckel efter mig ;D :S
Ska väl sova om ett tag, imorn ska jag med Susse till blge :)


Några bilder från fredagen :)

Kommentarer
Postat av: patricia

sv: det fåru se när det kommer bild ;D

jaa.. men vafan, hjärnan och kroppen vill två helt olika saker. men, ja, det är bar så jävla svårt.



du är snygg min bellutt<3

2008-12-21 @ 06:14:45
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0