02:32 - Julafton

Min julafton var bra, även om jag var utan dig.

Jag klev upp och åkte till stallet där det var kulklappsutdelning och gröt!
Fick av alla:
Kexchoklad och plåster - från Pau
Ljusstake med snögubbar - "Stallpaketet"
Öl bong Shootsglas av is - från Denice
"Naken dam" pepparkaksform - från Denice
Nyckelring - från Vic


Sen mockade jag och pussade på Rys i hagen :)
Efter det åkte vi hem och bytte om sen åkte vi till Farmor&Farfar :)
Fick 1000:- av dem, väl behövligt :)
Sen åkte vi hem till min farbror Kent och hälsade på mina kusiner,
Maria har äntligen flyttat hem från london, så det var jättekul att träffa henne och Sara :D
Vi var där ett tag innan vi var tvugna att åka hem..

Satt hemma ett tag, sen hämtade vi Jonathan och Adam och åkte sedan till Mamma :)
Mamma hade pyntat och donat jättefint hemma :)
Åt jättegod mat, litet julbord först, sen lammstek med hasselbackpotatis <3
Tittade på Karl-Bertil Jonsson också, brukar missa det annars :P
Det är så mysigt att kunna fira jul med hela min familj :
Mamma, pappa, låtsaspappa och brorsorna :)

Av min kära familj fick jag:
Transportskydd - Mamma
Dataväska - Pappa
NewBody trosor & strumpor - Pappa
Almanacka - Pappa
Fleecetäcke - Mamma
Schabrak - Mamma
Vinterskor - Mamma
Rött vintertäcke - Mamma
Gossip Girl boken - Pappa
"Kontokorts ask" - Pappa
Puma parfym - Micke
Beckham parym & lotion - Adam
5200:- - Mormor&Morfar och Jonathan 200

Jag hade iaf en mysig jul, även om jag alltid känner mig "ensam".
I miss someone to hold near.



Min kära familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0