12:18 - födelsedag.

Igår var det en rätt jävla bra dag!
Av mamma och pappa fick jag en laptop!
Har trådlöst internet både hos mamie & dadie (y)

I skolan var det rätt segt, satt i pc och flumma typ hela eftermiddan.
Sen tog vi 20 över 3 bussen hem och gb bjöd på macka :)
Blev gratulerad av A då :)
Sen gick jag hem till pappa och satte mig vid datan.
Mamma kom och hämtade mig sex, så åkte vi till stallet, där jag hade fika halv 7.

Nästan alla var i stallet :)
Mamma hade köpt en hedemora tårta (y)
Sen när vi sitter och äter tårta får jag en till liten present från mamma,
som kom från sederling, så jag trodde det var ett halsband för jag har önskat mig det.
Men då när jag till slut får upp den jävla asken låg det ett navelsmycke där :o
Fatta knappt att det var det eftersom jag inte fått pierca mig i naveln för mamma.
Så jag fråga om jag skulle pierca navel och då sa dem ja, och att jag skulle göra det "idag",
bara Victoria kom hem skulle det fixas!
Fan, blev så jävla glad, men samtidigt nervös ^^

Men ja, nu är det gjort och jag är happy-face :)
På kvällen la jag mig i min säng med min laptop :)
Mihi, plus att jag fått 1500:- av mormor&morfar, farmor&farfar och gammel-låtsas-farmor ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

Det gör ju inte ens ont att pierca naveln ;P Lilla känsliga unge ;) <3

2008-12-17 @ 13:17:44
URL: http://dealwithme.blogg.se/
Postat av: ems

ååååh, jag vill vara du just nu :D

2008-12-17 @ 13:30:59
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0