18:41

Jag tror jag är kär......
& det är i alla pullorna på media! :*

Tack för en skitkul kväll igår, haha..
Ni är galet underbara, puss på er ;*

Idag har jag sjungit fyra luciaföreställningar, sjukt jobbigt, fick ont i ryggen efter två..
Men det blir lite bilder från det sen :)
Annars blev det inte som jag tänkt idag, och imorn vill jag hoppa över, och söndag.
Ge mig tisdag? :>

Nu ska jag snart göra mig klar, för sen är det överraskningsfest för Karin :)


ilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyily, räcker inte det? :'<





pusspårej emma :)

Kommentarer
Postat av: patriciaa

hahahahahaah! media är bäst vavavava :*

din kåta fan!<3

2008-12-16 @ 11:36:29
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0