21:14

Mycket irriterad på allt nu, men även hyper.
Irriterad som fan på vissa människor, varför är det så?
Människor som egentligen inte gjort mig så mycket, men ändå såååå sjukt irriterad på dem!
Haha, säkert rätt åt dem (;

& för fan, fatta att folk blir sårade!
Även fast jag inte visar det, så finns det människor i skolan som sårar.
För att alla håller jämt på, får man bli arg utan att någon påpekar det?
Hånar, eller säger att man har damp?
Är det inte mänskligt att bli arg?
Bete er för fan, jävligt trött på det!
Och, ta åt er!

Annars, jävligt kul på djungelvolleyboll på gympan..

Imorn fyller jag och Jessica år, jag 17 hon 18.
Grattis flikkan min.
Jag älskar dig, tack för pratstunden igår (;

Peter skottade snö, liiiiiiite för nära Rys, så det blev lite bakutsprång, haha!

Kommentarer
Postat av: ems

Ska jag ta åt mig & bete mig? :O

2008-12-17 @ 09:53:41
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0