21:26

Jag måste släppa, inte känna skuld.
Men hur ska jag kunna släppa någon jag älskar så mycket?
Jag rår inte för det, även om det var mycket tjaffs, så älskade jag.
Varje dag, och jag såg inget slut.
Du måste förstå att jag inte vill det här,
men eftersom du uppenbarligen vill det så måste ju jag också.

Jag vet inte varför jag skriver det här, men det är ju en blogg?
Man ska väl skriva om sina känslor och sånt skit.

Det här är inte mitt val, det är ditt.

Jag har min laptop och min piercing, I can do this...?

Kommentarer
Postat av: Frida

det kommer bli bättre med tiden. precis det är en blogg och du får skriva vad du vill :) <3

2008-12-19 @ 22:42:55
URL: http://dealwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0