22:00

Kanske ska berätta vad jag gjort denna underbara helg ;>

Fredag var det överraskningsfest för Karin som fyllt 50år!
Hon och Paulina kom hem till oss på "middag" och 40min senare kom allihopa
och först "sjöng" en lucialåt, sen jamåhonleva :>
Peter var lucia ;D
Det fanns två peruker, en blond & en svart som användes flitigt hela kvällen ;D
Speciellt den blonda av Camilla!

Det blev smörgåstårta, sprit och lyssna på LP-skivor :D
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, ska jag skriva allt blir
det ett så långt inlägg att ingen orkar läsa!

Bilfärden hem är inte att tala om.
Susse som skulle föreställa nykter körde som en galning!
Det gick fort, det var dimma och det var nära kanten!
Alla bak i bussen var livrädda, Victoria var tvungen att ringa och säga åt na att sakta ner.
Herregud, det var ett jävla äventyr som Cribbe brukar säga!

Bilder finns på bdb - Luciia - ganska många, men jävligt snygga bilder ;D
Slänger upp några här om det vill funka!
Blogg = bugg för mig :S




Där är bara ett fåtal av alla bilder.
Igår tog jag det bara lugnt, och idag med.
Blir nog faktiskt snart sängen, trött like hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0