22:33

Igår hade jag och Niklas en väldigt fin redovisning på naturkunskapen,
mkt fin tidslinje har vi kämpat fram, och stjärna i kanten också för vi var de enda som redovisade!

Idag har varit en bra dag ändå, någon gång blir väl allt bra.
Luciaträning är så jävla bäst, tar i så mycket att jag typ dör x)
Ni kommer gråta när ni ser mig skrida fram, HAH!

Fejk-vaka på torsdag?
Blir nog dödad av Frida och Emma annars :<
Vankas partaj med dem bästa på fredag iaf!
Resten av helgen då?

& jag har ont i armen, det värker från överarmen ner till underarmen,
fick smällen rakt på muskeln!
Men, vi är kvitt, bitchslap tillbaka, hah!

Det är så många småsaker som bestämmer om jag ska få en bra, eller dålig dag.
Jag är trött på att vara så "beroende".

Kommentarer
Postat av: Frida

jaa du SKA vara med på torsdag.. Annars blir jag arg på dig =P <3

2008-12-10 @ 07:00:49
URL: http://dealwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0