23:44

Nu sitter jag här med min laptop i knät och det känns sååå bra!

Såg någon dålig Wallander film i skolan som dessutom var engelsk, så jag smet därifrån
och spelade orgasm spel med Emma ;D
När jag kom till hedemora så blev det en fika med Erica!
Först gottade vi oss på wiernan
och det slutade med att vi klämmde på allt som lät på leksakshörnet x)

Sen bar det av mot stallet, orkade inte rida, så jag mockade bara och fixade.
Hemma har jag lagat mat, duschat och suttit här, och pratat med Fabian på msn igen,
typ den enda halv-sociala inne :P
Han skickade två låtar som han tyckte var kåt/media/party låtar ;D

Nu ska jag snart ringa och sedan sova :)
I miss u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0