23:55

NU ÄR JAG ARG JAG HADE SKRIVIT ETT INLÄGG
OCH NÄR JAG SKULLE LÄGGA UPP DET LOGGADES JAG UT!

Så nu börjar jag om!
Med 5 min kvar till julafton, yay . . .

Min söndag var en heldg med Susse,
vi åkte till kupolen och därifrån fick jag med mig åtta kassar hem,
men inte fan var jag klar med julklapparna -.-'
Jag köpte två par klackisar, ett par till mig och ett par till Susse :)
Hon ville ha ett par med hade inga pengar så hon fick i julklapp av mig :D

Igår, måndag, var Rys hemsk och blir det inte bättre snart vet jag inte vad som händer.
När man är nere vill man åka till en underbar vän, en underbar häst,
man vill inte komma till stallet och bli mer ledsen, men så blev fallet.
All I want for christmas is Thule!
På kvällen bakade jag kladdkaka iaf, och mamma gjorde köttbullar typ halv tolv :P
Innan jag la mig åt jag glass med maränger och chokladsås x)

Idag var jag mamma och Paulina till stallet vid halv tio och släppte ihop våra hästar,
dom delade höhög så det går nog bra :)
Sen hade vi julfika hemma med släkt från mammas sida,
Fick iaf 5300, det behövdes.
Vår årliga julafton den 23e blir bara mindre och mindre
& den kommer säkert tyna bort när mormor och morfar försvinner :<
Sen köpte jag iaf de allra sista julklapparna och jag hade sällskap :)
Till mig själv köpte jag matchande örhängen till mitt navelssmycke :D

Varförvarförvarför är allt så jobbigt utan dig, och varför just nu?
Kan inte smärtan låta mig vara?
Älskar jag dig, eller älskar jag det vi hade,
eller den du var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0