02:17

Ojoj, måste verkligen sova, ska ta ut hästarna imorn!

Imorse hade jag knappt någon röst! :s
Sen drömmde jag en massa konstiga saker!
Aja, tangentborde är det slut på battei i också (y)

Har inte gjort nånting idag!
Förutom att ha spelat, varit i stallet och på kvällen sett ännu en Adam Sandler med A :)
Haha, hans filmer är braa! (y)

Imorn hämtar vi Rys, Pau ska med också, på kvällen kanske det blir forts.
på Adam Sandler filmen ;D
Haha!

På vägen hem iaf så träffar jag Erica, Karro och Elin, blev att stå och prata med dem i typ 20min!
Sen kom Dan Grufman som jag heja på, sen gick brur Adam bara förbi mig ;S
Så jag slog till honom på armen!
Han; Vadfan gör du här?
Jag; Jag är påväg hem!
Han; Jaa det hoppas jag!
Sen är han tyst, ropar sedan på Dan,
sen sätter han upp ölburken framför munnen på mig innan han drar!
Haha, han är alltid lika ruuuulig! ;D

Usch, i'm not happy!
Jag vill vara lycklig, ha någon som håller om mig.
Jag måste erkänna, Jag älskar Andrée!
Men jag har ingen aning om någontig ;'/
It's killing me!

Som jag sagt åtskilliga gånger, ge mig 2007, min lyckliga tid! <3
Nä usch, jag måste göra något åt det här!
Men jag orkar fan inte!

Slänger upp en bild på min skylt som ska sitta på Rys's box :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0