03:43

Ja, jag vet att jag inte skriver så mycket som jag borde.
Klockan är 03:39, det är halloween, vad gör jag?
Sitter hemma och ugglar :)
Var till Andrée en sväng, fick en öl som jag såklart blev lullig på
eftersom jag inte druckit på hundra år ^^
Sen skulle han ut ;'(
Men jag har väl haft en trevlig ensam kväll ändå, ska snart ta min kalle anka och lägga mig (y)

Mått kasst i två dagar, men det har vänt lite nu (y)

Har varit hes nästan hela veckan, så jävla kul x)
Åh jag har ingenting att berätta...

Höstlov var ju inte så vidare kul :/
Tisdagkväll var den bästa<3
På onsdagen skrämde jag barn i skogen, så det var också rätt okej (;

Om en vecka kommer min Luuuuuuuus hem :*

blablabla, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0