10:44

Snart lunch, det är måndag - hä blir bullens!
Skulle skrivit blogg igår om jag haft ett fungerande tangentbord!
Suck, det går knappt att skriva med det nu, det är så frustrerade!

Var iaf och hämtade Rys igår, åkte runt halv 2 tror jag och var hemma 20 i 9 i stallet
och hemma och klar halv 10!
Stefan var dommare på en slags tävling som de höll i ridhuset!
Stefan är faktiskt den enda godkända dommaren för den sporten i sverige, som är ganska ny!
Iaf, så var det dressyr och typ hinderbana :P
Massa slalom, över en bro, öppna grind och volter!
Det var ju rätt häftigt och se, mycket välskolade hästar!

Sara kom med Rys vid fem kanske, och egentligen skulle han vara klar klockan fyra!
Först longerade stefan honom, sen satte sig Sara på honom ett tag.
Sen red jag, och han var verkligen jättepigg och han bockade lite!
Ojoj, aja..
När vi skulle lasta ville han inte gå in, drygskåp!
Så vi var tvugna att åka in vid uteboxarna!
Tillslut kom han in och vi åkte iväg!

Nu är han hemma och idag ska jag longera och kanske rida lite!

& jag mår inte bra, varken ut eller in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0