11:48

Öppet hus igår, det bästa var nog att äta på American och träffa Hulta :)
Var iaf med Emma, Frida, Sara, Anna & GB på American och käka pizza,
och det blev ju en del skrattanfall, haha x)

Men usch, det händer inte mycket nu..
Rys fick skor i onsdags så nu kan jag rida :D
Så jag red ut med Fisen på onsdag kväll, haha han stack uppför backarna och bockade lite (?)
Åt cheesecake också för första gången, iaf medvetet!
Har även ätit det idag på mediarådet, fast Igge skulle köpa daimtårta till nästa gång och juice,
bara för min skul, haha :D

Ikväll? Lek med mig?
Vet inte vad jag ska säga mer om vad som händer.
Challe och Niklas var med ut till stallet igår efter öppet hus, haha :p

OCH, Rys har rivit trådar till hagen plus att han har hoppat över! Hoppat!
Fatta vilken hopphäst jag har :'D

Kommentarer
Postat av: hulta

Öppet hus igår, det bästa var nog att äta på American och träffa Hulta :)





jää! ajm the best!

2008-12-01 @ 01:54:38
Postat av: hulta

kom å tänka på när typ alx kom å fråga vart min flicka va å du svarade här! det va fett kul det har jag fan saknat med dig att due så kul...

du verkar så "sadface" men inte när man träffas..

vi får nog snackkka rejäält om allt som hänt när vi fikar på tisdag!

kraaaaam



2008-12-01 @ 02:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0