12:55

I tisdags lagade jag mat till pappa, spaghetti och köttfärssås, det är fan kul att laga mat - ibland.
Jag var med Andrée hela eftermiddan tror jag, tittade på tv och film..

Igår var jag till stallet en sväng, gjorde en toast :)
Pratade med pau och karin, Jerry har för övrigt flyttat in i Rys's box när Doddan är sjuk.
På måndag ska Snövit till vetrinären, hoppas det blir bra med mitt hjärta!
Sedan duschade jag och åt sen åkte jag till Andrée, tittade klart på en film - typ 6min -.-'
Sen började vi titta på en ny B film :P
Haha, men Adam Sandler är bäst!

Sen åkte jag hem och åt en snickers och sov, typ.
Idag vet jag inte. Blir väl som vanligt kanske.
Ska till stallet och prommenera iaf, det är ju torsdag.

Jag är nervös, jag orkar inte få en jävla jobbig helg igen.
Men jag kan ju inte gör något som vanligt, det är bara att hoppas på att det blir bra,
för en gångs skull.

& för dem som inte förstått det, Rys blev hos Stefan en vecka till,
alltså 6 veckor, två av dem bjuder han på (y)
På söndag får jag äntligen hem honom!
Som jag saknat honom, och att vara utan häst i 6v när jag inte varit det på över 3år.
Ja, det är konstigt och jobbigt.

& Kan inte alla som läser kommenterar, skulle vara kul :D

Kommentarer
Postat av: pau

Fan va härligt att rys kommer hem igen så att det blir du jag å fisaplutt igen ;><33

2008-11-13 @ 22:23:56
Postat av: Wictoria

Jag läser :D

2008-11-14 @ 07:56:55
URL: http://wican.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Jag läser :D

2008-11-14 @ 07:57:04
URL: http://wican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0