21:48

Jag vet att jag inte bloggat så mycket, men det känns inte som jag hinner,
och när jag väl ska börja då är det något annat eller så ska jag sova.

Skapligt ont jag har i kroppen då, skoja inte!
Dels för att jag börjar rida ordentligt för första gångerna på ca. sex veckor!
Dels för att igår vuurpa jag med moppen ;(
Trodde att det skulle gå bra för det var plus grader och blött ute.
Men som sagt, västkusten är ett slag för sig, precis som g-berg ;D
Nämen, det var iskana, trodde jag skulle hinna bromsa in,
men när jag gjorde det så gick det som det gick!
Blev blöt om mina leggings, slog i huvudet i backen, sen skulle jag ta mig därifrån också ;o
Det var ju så jävla halt så jag kom ju ingenstans,
jag halkade ju själv & så drösa moppen ner igen!
Till slut kom jag hem, sen gick jag till stan, men missade andra bussen också!
Då tänkte jag gå till Andrée och sova, men han var så hyper så det gick inte.
Men skönt att få gå dit och slippa gå nå längre, var så jävla trött!

Så idag har jag ont i nacken&rumpan! (y)

Igår kväll ringde min Jessica, då blev jag glad, fast hon höll mig vaken! ;o
Sen tog hennes pengar slut så jag fick ringa upp na, haha! <3

Annars då?
Om jag inte tänker - ja då är det finfint! Jag gör saker jag vill, och har väl inget att klaga på!
Om jag tänker - ja då blir det en annan sak, då mår jag fan inte så bra asså.
Kärleken svider, det vet väl alla.
Visst, det kanske finns tusen andra & visst känslorna kanske går över.
Men varför ska allt kännas så jäkla rätt?
Bajsa på min fis, jag älskar honom ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0