17:22

Somnade vid halv 6 på morronen gick upp halv 10.
Då bar det av till svärdsjö för att vara plublik!
Stog i kiosk-kön och pratade med Vivvi när dom sa att Lovisa absolut inte skulle hoppa snövit!
Så jag och Vic sprang dit, Lovisa var lessen. Men det råkade bli så att jag skulle rida.
Tog på mig Lovisas ridbyxor i stl 160 vilket motsvarar ca stl 32 och jag har 36 ^o)
Stinas obekväma skor, och Lovisas alldeles för liten väst och Katarinas stora jacka!
Sen trodde jag att jag bara kunde gå in och hoppa när jag kom på att jag inte kunde banan!
När det var EN innan mig sprang jag in i ridhuset samtidigt som byxorna knäppe upp sig lite :P
Sprang dit titta på alla hinderna och sen ut igen!
Upp på Snövit och då har Stina längt ETT stigläder, så jag satt apsnett!
Efter tre hinder avbröt de mig, då hade dem inte ens spännt sadelgjorden!
Men jag fixade det och rätta till stigbyglarana och jag kom 4a! ;D
Höhö, jag kommer inte ihåg ett skit när jag var på banan :s
Menmen många fick sig ett gott skratt! ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0