bby 18år

Oj eh, jag har inte skrivit på ett tag va?

Gah helgen var väl sisådär, en söt pojke som var seg.
Jag var väldigt tjurig.
Men söt var han ^^

Sen minns jag inte så mkt.
Idag fyller iaf bby år, 18 så c'gratz :)<3
Jag var den första som sa grattis, precis som förra året, mihi :)
Träffade honom efter skolan, träffade Orre på bussen btw,  men iaf så fick han första
presenten/presenterna tre tavlor på oss i cypern :)
Det har jag pillat med idag på skolan :>

Mah, sen åkte jag till stallet och fixade iordning Rys's box - myyyys :)
Två spånbalar, massa hö och mat :)
Han blev nog präkta nöjd :D

Tog ut honom lite i regnet på banan så han fick sträcka ut lite i gångarterna.
Bara lite lätt longering, sen skjuss in i boxen :)

Nu sitter jag hemma, ska spela lite, duscha, fixa resterande present-er.
Sen kanske jag går till Paris, Andrée och grabbarna är på kingen nu,
sen kanske dem skulle tbx till Paris, får se..

Aja, nu ska jag fixa och dona :)







btw, MUTTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0