helgen

Btw så var det otroligt mysigt att sova med bby på hans födelsedag,
och viska i hans öra när det blivit midnatt - 15 månader och sedan få ännu mer kyssar <3
Helgen då.. På fredagen åkte jag och bby samma buss,
vi hoppade av tillsammans och så gick jag med honom till bullens i avesta.
Han var så otroligt snäll så han bjöd på en macka och cola till mig med, blev så glad :D
Hela dagen längtade jag till kvällen att få mysa till någon film osv.
Red Snövit och Rys på kvällen :)
Men sedan blev allt knas, bby kom halv ett till mig tror jag klockan hann bli :s
Aja, det blev konstigt.

Lördagen var det tävling :D
Vilket slutade med dubbelseger, allt om den dagen får ni läsa om i föregående inlägg :D
Sedan kom Älskling på kvällen, tittade på film och jag somnade när han spelade xbox ;D
Idag fyllde Mormor 85år, Morfar var hemma :D
Så det blev fika där, Seger var också med!

Nu ska jag sleepa efter godnatt-talk med Andrée!
Imorn åker Rys på uppfostringsanstalt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0