gubbjävel.

CEPE!
Red ut med Paulina & Denice över bron.
Vi gick i bredd för vi ville inte ha någon som körde om.
Jag hörde hur bilen bakon gasar och jag vänder mig om,
gubbjäveln har varningsblinkers på och kärringen och han lyfter frågande och surt på armarna.
När vi kommit över bron hade han vevat ner rutan och sa:
- Får man hålla på så som ni gör?
- Vi är faktiskt också fordon!!!
- Men då kan ni gå åt sidan!
- Men tänk om det händer något då hamnar vi i älven!
Det sista skrek jag för han hade redan börjat köra i väg!
Fan vad lack jag är :@

För övrigt har dagen varit bra antar jag.
Asgarvade med Emma efter lunchen och på lunchen, åt vad vet jag inte.
Hon skrattade iallafall åt mitt skratt, kul vare x)
Varit med Andrée på kvällen som vanligt :)

Nu ska jag nog fixa iordning och så, sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0