ludvika

Tävling i söndags, mycket lyckad dag.
Vaknade av att älskling lämnade sängen, jag gnydde lite men somnade om x)
Sen kom han tillbaka efter ett tag och skulle väcka mig, typ 20 i 7, han var ju hyper - palla xD
Men jag kom upp och vi åkte till stallet, hjälpte Lovisa att borsta lite på Snövit och packade in mina grejer :)

Sen bar det av till Ludvika, Lovisa lastade ur nästan på en gång, jag och Katarina gick och anmälde oss :)
Jag hjölpte Lovisa med framridningen och framhoppningen och gick banan.
Jag var skitnervös när hon skulle rida x'D
Men det gick skitbra, de kom tvåa! <3

Paulina var också skitduktig kom 3a :D<3

Sen skulle jag rida efter någon timme, Susse kom också för att hjälpa till.
Det blev ganska brottom, Red fram lite snabbt, gick banan sen upp och till framhoppningen.
Jag blev jättestressad men Susse påminde mig om att Snövit hoppar hur man än kommer!
När jag kom in på banan var jag jättefokuserad på att gå igenom banan,
sen klappade jag henne på halsen sen bar det av.
Kombinationen var jag mest nervös över som vanligt, men det gick och helt plötsligt var det omhoppning!
Bara jag kom felfri skulle jag vinna, men det visste inte jag, så jag red på som fan.
FELFRI!!
Glädjetårarna kom, och jag hörde dem ropa att jag var vinnare och alla jublade :''')
Hel jävla lycklig och röd i ansiktet ställde jag mig och tog emot priser,
rosett, plakett, pälsglans och en bild värd 100kr, men papperet var slut och ag fick 8st på en skiva..
Ärevarvet var underbart och gick skitfort!
Jag hörde inte musiken, jag hörde inte jublen. jag hörde inte högtalaren,
Jag hörde bara Snövits dundrande hovar.
Två varv och allas ögon var på mig, så underbart! <3


En av mina lyckligaste dagar i livet, Lindholms snow White <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0