morfar.

Vaknade hos älskling, han väckte mig då blev jag lite tjurig,
sen blev han tjurig för att jag höll honom vaken.
Efter en timme var det bra igen :P

Åkte ut till hamre och älskling skulle med Magnus till Falun men den nya feta bilen.
Såg Moa som red en dubbelnolla med Frenja,
så otroligt glad alla blev för hennes skull då Kvick krånglat så mycket!
Moan grät, :')
Lovisa & Snövit gick det också skitbra för, men slutade med 8 fel i omhoppningen.
Linnea & Mazarin gick det också bra för, det var dem jag såg - LC.

Åkte hem ett för att käka, köpte donken och tog det med hem till Mormor,
sen åkte jag, Mamma, Nina & Mormor till Morfar på sjukhuset i falun.
Han var tydligen piggare än igår så det var skönt :)
Men man ska inte ropa hej innan man kommit över bäcken.
Hoppas bara på att allt ordnar sig, han har ju alltid funnits! <3

När jag kom hem satte jag mig vid bdb en snabbis innan stallet, då hade jag ett pm.
Det var en tjej som skrev att hon ville köpa Thule för tre år sedan,
men hon hade dålig ekonomi och han gick ju inte igenom.
Hon ångrade att hon inte köpte honom ändå - och rädda honom från det stället.
Men hon var väldigt glad över att han kom till mig och fick sina tre sista år hos mig.
Hon skrev att hon grät och hennes tankar går till mig.
När jag svarade var även mina tårar nära.

Det går inte en dag utan att jag tänker på mitt hjärta,
det går inte en dag utan att jag önskar att han kom tillbaka.
Han var verkligen hela min värld.
Saknaden är så otroligt obeskrivlig.
Han var mitt allt.
& Jag saknar honom :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0