sjuk.

Morfar <3

Mått tokdåligt idag!
Vaknade halv 7 och kände svetten rinna på hela kroppen - feber.
Gick upp och tog en tablett och åkte till skolan kvart i 9 x)
Kom till bilden och skuggade lite på min söta kub.

Efter det gick jag, Sara och Anna till media.
Satte mig vid en dator tills Lunchen, lekte lite i ps som vanligt!

Sphagetti och köttfärssås, kan ju inte stanna hemma från skolan och missa det!
Satte mig vid en dator igen när vi ätit.
Spelade nya bloons tower defence 3, sumpade första gången.
Sen kom Niklas och skulle spela så då började jag igen, klarade första banan på easy :D

På gympan gick jag och Sara en sväng,
gick sedan till skateparken och tittade på Niklas och Cribbe.
Resten av dagen vid en dator,
fick skjuts med Madde till hedemora, Sara, Anna & Frida var också med :)

Nu ska jag nog läsa lite och försöka att inte må dåligt psykiskt iaf.

Ta honom inte ifrån oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0