tisdag

Klockrent igår, Susse fäller Lovisa så hon flyger,
en stund senare kommer Moa och blir fälld hon med.
Fan vad vi garvade x'''''' ' ' ' D

Idag i skolan var det väl som vanligt, hade gjort klart min reklam affisch när datan la av
& hela fucking affischen försvann :)
YÄY, så happyface!

Tränade för Susse inför KM i helgen, det gick bra fast han var lite odräglig.
Han var lite jobbig, men han är ju bara 5 :)
Hoppade iaf ett hinder på 115-120 och Susse lurade i mig att det var 1m x'D

Träffade Andrée och även Basse, som var i hda idag, på kvällen.
Nu ska jag göra mig klar, ringa älskling och sen sova :)

Sovnatt som jag sa när jag var liten ^^

Saknar Thulehjärtat <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0