torsdag.

Igår var jag jätteduktig på webbdesignen, gjorde en enkel egen hemsida om hästar x)
Jhonny tyckte  att det var ett jättebra första försök.
När jag kom hem satte jag mig som vanligt och tittade på one tree hill
och åt rostade mackor och en snickers!
Sen när jag kom till stallet blev det lite scaaary.


Lilla bäääääbis dog en skvätt!
Nämen han fick lusern som satte sig i halsen på honom.
Han började flaxa med benen och låta konstigt.
Han ansträngde sig och försökte svälja, men det gick inte så bra.
Så hostade han och försökte få ut det.
Till slut fick han ut en slemboll på min arm. Han ville inte stå still så jag gick ut med honom.
Denice hjälpte mig att göra rent honom runt munnen.
Men allt i halsen var inte borta, han slemade jättemycket & det kom ut genom näsa också!
Sen sprang jag och hämtade en spruta, sen sprutade Denice in vatten i munnen på honom,
tillslut så slutade han slemma och verkade okej.
Jätteläskigt, lillagubben :/<3


Sen red jag ut med, Paulina, Amanda och Lovisa, och Lusen var helt okej så det var skönt.
Trodde nästan han fick kolik eller något!
 
När jag kom hem åt jag och tittade på "vem kan slå Filip och Fredrik" med Andrée :)

Jag kommer sakna ihjäl mig när Pau flyttar, det får inte hända :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0