helvete

Tårarna rinner, vart ska jag ta vägen?
Kroppen skälver, vad ska jag ta mig till?
Det enda jag ville, efter att ha kommit hem från en lång dag,
var att bara komma hem duscha och mysa till någon film - med dig.
Men hela min kväll fucka upp sig totalt, jag kan nästan säga att mitt liv är förstört.
För nästan så illa är det.
Det var aldrig meningen att det skulle bli såhär.

Ett piller? - Jatack!
Vill glömma, vill bort.

JAG ÄLSKAR JU DIG :''' ' ' '(
Vill bara vara i din famn.
Vill bara att allt ska vara som förr.
Vill kunna lita på dig, nu kommer jag ha svårt för det.

:'(

Liten sammanfattning om KM idag.
Jag tog mig faktiskt runt felfritt mot alla odds!
Clear round - 80cm
KM klass - 90-95 cm
Kom 4a :)<3

Gratttis till Pau som Vann KM över 12år, och som vann stilbedömningen :)
Tack till Orre som var min fotograf :)

Var förbi Famor som fyller år idag också.
Trevligt att träffa stockholmarna :D
Fredrik min kusin satt med en såndär kub som han inte kunnat lägga ifrån sig sedan
han började skruva lite på den hos en komis x'D
Jag bad han ringa mig när han löst den ;)
Elin, min andra kusin Niklas's tjej, var helt galen på Fredrik för han
satt med kuben hela vägen från sthlm till norberg x'D

Nu vill jag bara gråta i Thules man :'(

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Usch... Vad har hänt? :/

2008-09-21 @ 02:06:16
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Luciia

en massa skit. :(

2008-09-21 @ 10:42:54
Postat av: ems

vill du berätta imorgon? <3

2008-09-22 @ 00:22:08
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0