02:00

Jag vet att jag inte skrivti på flera veckor,
Men jag har fan inte orkat, har inte ens orkat läsa, så jag tog mig igenom över 40 inlägg nyss.
Men ja, jag orkade inte läsa allt.

Sista veckan innan lovet fick jag öroninflammation!
Suck på det.
Så gick på antibiotika i 10 dagar och fick ont i magen.
Schysst doktor/läkare iaf!
Haha, han gick som en hösäck, pratade som en slöfock.
Log inte eller nånting och helt plöstligt säger han "färglad tröja"
inte direkt det man förväntade sig att han skulle säga! Haha!
Kul vare iaf, faaaaktiskt!

Jag kan också säga att jag inte är på topp direkt.
Ingenting är bra just nu.
Ingenting.
Sjukt besviken på människor, stall, häst osv..

Jisses vad underbart det är vid din sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0