11/8 2009 02:48

Pillar som fan med bloggen som ni kanske ser? ;)
Lagt in musikspelare, fast ni får trycka igång den själv,
så jävla störande om det kommer musik på en blogg utan förvarning typ :P

Men ja, det är jävligt bra musik iaf ;)
Statisktik har kommit upp också,
är ju lite tomt på den, men ja, det ökar väl hoppas jag ;D
Ska väl flytta på den också....

& bilden på mig tar jag nog bort,
får inte till det som jag vill.

Sen ska jag fixa lite länkar osv,
& en groda vill jag ha :D

Hehe, men ja....
Händer mucket i bloggen nu ja.
Är för trött och måste sova nu,
har ju en hund som väntar på mig i sängen & en bra bok ;>

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag vill inte veta varför hunden "väntar" på dig i sängen. MEn jag kan tala om att jag OCKSÅ pillar med min blogg! Kommer upp helt nytt ikväll!

2009-08-10 @ 09:34:18
URL: http://themoneymaker.blogsome.com
Postat av: Niklas

Nu är min blogg fin! :)

Se och häpna!

2009-08-10 @ 16:25:20
URL: http://themoneymaker.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0