13/8 2009 22:14

Hm, idag har vi haft möte om ponnyallsvenskan.
Tänka sig att jag ska va med igen, tur det, de är ju mitt sista ponnyår :/
Vissa delar med att bli 18 suger..

Men det ska bli så jäklans kul att va med på Pamina den fina :D
För den delen ska jag rida henne imorn, mihi :D

Längtar tills jackorna kommer också,
ska bli kul åh se hur dem blir!

Sitter och kikar runt på lite sidor,
får ju lön imorn så man vill ju köpa nått ;D
Hitta schabrak med matchande huva, så jäklans snyggt!
Men då kosta det ca 1800+800, ehe, DET har jag nog inte direkt råd med ;'/

Trökigt har jag åh...
Well, får väl titta på kläder till mig ist då ;P

Kommentarer
Postat av: Emily

heter hästen bara pamina

2010-08-16 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0