17/8 2009 00:41

Ännu en helg har gått & bara en vecka kvar på sommarlovet...
Igår kväll kom fisen och hämtade mig, först åkte vi till stocken och satt där.
Sedan hem till Lilian, fyllekörde dem allihop.
Klämde in lite sunes sommar, vin/juice & chips ;D

Såg lite folk på stan, när det inte regnade som värst.
Åkte runt ganska länge, sen hem och sov typ.

Idag ringde Fisen till mig när hon vaknade.
Åkte till lappen, hon åt mat & jag glass.
Sen åkte hon med till v-hyttan, jag skulle rida pamina <3
Efter det åkte vi hem och hämta Ronja & sedan hem till fis,
jag tittade på tv och hon städade typ ;p

Sen in till stan igen & handla & köpa mat,
hem till mamma och ge henne lite choklad,
sen till stallet, red i hagen & gav han mat.
Sen hem till fis igen, käkade & titta på film :)

En bra helg tycker jag :)
Nu vill jag ha onsdag, söndag & 18års dag.
För jag ska fan pierca mig då, när jag fyller ;D

Kommentarer
Postat av: patricia

sv; ja, tänkte nog de. kommer ångra om jag klipper av de :/ haha. ses om en vecka!



puss

2009-08-17 @ 21:51:52
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0