6/8 2009 13:41

Ehe, ja jag är lat, men vi kan väl kalla det sommarlov?

P&L var sjukt kul, men det vet nog alla redan.
Hoffmaestro var bäst fast jag nästan dog.
Men alla människor, känslan & ja allt - oslagbart!

De 3 veckorna efter P&L följdes med jobbjobbjobb i gruvan.
Som tur var så fick jag vara nere på meken med Madde,
och jag måste säga att vi hade sjuukt kul tillsammans!
"Boliden Taxi" var vi, skjutsade runt de där killarna heeela tiden.

Första veckan på jobbet var jag dessutom sjuk.
Plus HES efter pl, jag kunde inte skrika, inte prata, ingenting!
Och ja, jag dog nog lite den veckan, men jag va duttig och jobbade på :]

Sedan kom Sami till boliden & vi hade om möjligt ännu roligare!
"Driveru med mig?!"
"Säg jag svär mannen!"
Det va ungefär det vi gick och sa hela dagarna! :D

Jag har nog inte åtstadkommit så mkt & det har inte varit världens bästa väder heller.
Men fan, kul har jag haft & nu kan jag se fram emot en vecka i solen i början av sept.

Där fick ni en snabb redovisningen av min sommar då :)
Nu ska jag väl bättra mig med skrivandet (;

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Riktigt cool/fiin blogg du har!

2009-08-08 @ 13:08:20
URL: http://www.ponnigirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0