21/8 2009 12:09

Ett dygn med Denice.
I tisdags åkte fis hem från jobbet för hon hade ont i magen,
så hon kom och hämtade mig, kommer knappt ihåg vad vi gjorde på dagen.
Men vid 5 var vi iaf på husvisning, mysigt hus vare :)
Sen skjutsade hon mig till stallet & jag red ut med amanda.

Sen kom hon och hämtade mig igen, åkte & köpte godis på ica,
sen hem till mig och åt kycklig :)
& så vidare hem till fis igen, tittade på film "meangirls" som man sett flera gånger.
mohoho, men trodde inte att de va den sen orkade jag inte byta film x)

Sen så mitt i natten så skulle vi till säter & hämta micke -.-
& jag fick minsann inte åka hem då, suck...
Ja så vi åkte väl dit då & dunka massa musik på vägen :D

När vi var tillbaka hos fis så tittade vi på en till film "the rock" asbra, rekomenderas!
Det var nog bara jag som höll mig vaken hela filmen :P
Sen la sig micke i fisens gästsäng för att sova, men vi ville minsann inte sova.
Men vi gick upp på hennes sovrum och tittade på vänner,
men hon somnade ju såklart, & micke smög upp och la sig bredvid fisen -.-'

Tillslut somnade väl jag också vid 7 på morron, med kudden på denice ;D
Men resultatet av de va att jag fick asont i nacken/halsen dagen efter!
Gick väl upp vid 10 & då skjutsade vi hem micke & åkte till blge ;p
& han snarkade, men påstod att det gjorde han inte alls, nej visst suuure!
Tönt ;D

Denice köpte 5 par skor på rean, jag hitta inte ett enda par -.-
Hon är sjuk...

Mh, på kvällen var det hoppträning och så, fis var min chaufför.
Jag mådde inte så bra, ont överallt & trött som ett as :P

Men fan det va kul & det gör vi om ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0