9/8 2009 02:17

Har fixat och trixat inte bara med min blogg utan en annan också.
Men jag tycker faktiskt det är kul, bara det inte blir allt för ofta.

Igår på dagen hade jag hoppträning med Pamina.
& fyfan jag njöt av varje steg, jag va lycklig.
Så jävla glad!

På kvällen blev det god mat & lte dricka hemma hos fisdenice.
Trevligt sällskap och lite GH, sjujävla bra dag!

Ut och åka med Nath på nattkröken av diverse anledningar.
Såg en ambulans som vi tänkte följa efter.
Vid de tillfället hade jag absolut ingen aning om att den ambulansen var påväg att hämta min mamma.

Så idag har det varit en jobbig dag, händer massa dåligt...

Men jag busade med Rys i stallet på kvällen.
Och försökte mig på att lära honom spansk skritt! :D
http://www.youtube.com/watch?v=cpWO9FW2JJ0
Ungefär så där ser spansk skritt ut, hitta ingen bra video!
Han va iaf jävligt duktig, även om han blev arg på spöt och ville bita i det.
Och han blev så stressad att han gick ner på knä, men duktig va han :D

Kommentarer
Postat av: NIklas

Kan tala om för dig...

2009-08-09 @ 15:18:27
URL: http://themoneymaker.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0