00:15

Min helg har varit bäst faktiskt! :D
Fredagen var massa mys <3
Lördagen åkte jag, Denice & Pau slalom i nybro :D
Senare så bar det av till norberg, till ängelbrekt och äta tre rätters,'
för Farfar fyllde 80år!
Oxfilé &hasselbackspotatis var hucudrätten, mmh!
Senare åkte vi hem till farmor & farfar,
där blev det minibiljard med kusinerna! <3
Massa mys! :)

Haha, idag blev jag förkyld, värre & värre under dagen.
Legat i sängen sedan 8 typ, gick upp för första gången för ett litet tag sen & kissade.
När jag ville ha mer pepsi fick mamma hämta :)
Nös nyss så hela skärmen blev blöt, mindre bra & fräscht :P
Glömde nytt snorpapper på toan, skit också :(

Det enda som fattades denna helg var att ha någon att dela min säng med.
Du fattades. </3




Kusinerna Fredrik & Niklas, Niklasflickvän & Kusin Agnes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0