23:08

1 december 2006.

Fan vad vi knäcker!
Jag, Sara, Emma, Anton, Martin & Fabbe!

Volleyboll tunering. Vi spelade 8 matcher, vann alla.
Känns ju lagomt bra!
Tomtarna sög kuk^^
I kvartsfinal var vi tvugna att möta andra laget av vår klass, inget roligt alls.
Alla var på helspänd. Martins servar som ingen kan ta typ,
kan ju vissa i våran klass ta eftersom vi tränat tsm.
Så det var rätt jämt. Men vi tog hem det. Fabbe som lagkapten.
Skit fint spel mellan Anton, Martin och Fabbe.
Anton som hjälper mig, lite väl mkt ibland,
ska ju inte precis springa rakt framför mig
x) , skitfina servar.
Bra spel av alla. - Så blev vi oslagbara!
Vi knäcker så det räcker, har jag ju sagt! :D

9E - E står för erotik <3 kmr sakna er galet mkt!

Susse var lugn. Idag fick Busen och Thule dela på två äpplen.
Sen stog vi och pussades jättelänge, busen slicka mig hela tiden på halsen. Så urmysig.
Thule kände sig utanför så han slickade på min arm.
Men när Busen blir så där är han så underbar!
Så var lugn, han får sin mat, godis och mkt kärlek.
Good luck Sus, detta klarar du. Tuffing <3

Orre och Dino, ingen kommentar. Jag bara älskar er!
Fy på Andrée, fan sov inte unge! D I S S ! ^ ^

Jessica jag Älskar dig Jessica jag Älskar dig Jessica jag Älskar dig
Jessica jag Älskar dig Jessica jag Älskar dig Jessica jag Älskar dig
Jessica jag Älskar dig Jessica jag Älskar dig Jessica jag Älskar dig
Jessica jag Älskar dig Jessica jag Älskar dig Jessica jag Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: patricia

sv: ja, men jag har kommit fram till att det finns bara en person i världen som kan göra mig lycklig och det är han. Så kommer det alltid vara, för så har de vart i snart tre år. Men tack, att du bryr dig bellan!

<3

2009-02-04 @ 22:30:35
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0