23:52

Haha är jag så lat att jag inte orkar skriva på hela helgen? xD
Fredagen var iaf chiiiiiiiiiiiiiiiill med chips och ducktales :D

Har blivit mycket rida på banan med Lusen, dressyra  hoppat.
Han har varit en duttig pojke :)

Lördagen skulle jag med Pau till aquanova, men det blev inte så.
Åkte hem till Denice och tittade på en jävligt skum film xD
Denice åt så mycket godis så hon fick ont i magen, och jag var stel.
Haha, vi är tanter :D
Sen när hon skjutsa hem mig hade vi gäsptävlinge, helt sjukt vad vi gäspa xD
Och även idag när vi sågs gäspade vi xD
Red ut idag tillsammans, var fan ett tag sen ;o

Läst i min gamla blogg på lunar,
shit vilka minnen man får.
Massa om Thule, Jessica och 9e.
Nästan i varje blogginlägg står det: "Thule var galen idag, älskar honom mest av allt<3"
Typ så, skrev alltid att han var galen,
- jag saknar honom <3

Jaja, jag får ta mer om det nån annan gång.
Börjar bli sent nu, orkar inte skriva x)

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Ha det bra!

2009-02-02 @ 16:52:56
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0