23:36

Jag tror jag gråter nu!
Skrev ett långt inlägg, sen när jag klicka på spara & publicera så blev jag utloggad >:(

Jag sov inte ett jota inatt,
smsade & tittade på ducktales gjorde jag!
Det är måndag natt nu & jag har inte sovit sedan lördag natt :o
Hörde pappa gå upp vid fem, sen gick han vid sex.
Hade smått panik av vissa anledningar,
men vid sju blev det så jävla mycket bättre <3
Har haft en helt underbar dag, så jävla!
Tänker inte berätta vad jag gjort men....
Tio över nio var det mysfrukost, så jävla underbart väder ute! ;o
Rostade mackor med beasås och köttbullar är mums! :D
Åh ge mig fler såna här underbara dagar, underbara men omöjliga dagar! <3

Fez kommer in i rummet där Donna & Jackie sitter.
Fez:- I know a secret, but I'm not going to tell you anything!
Fez:- Michael are going to asked to marry Jackie!
Fez:- You bitches, you got it out from me!

Jag vet, jättemycket stavfel, men inte lätt att hänga med.
Men det är iaf klockrena Fez i That's 70's show! <3

Nu ska jag titta på ducktales och mysa med Tusse,
dricka lite pepsi och äta lite choklad!
Denna dag var kung! <3
Tack...

Kommentarer
Postat av: thisisems

Har du kollat på "översikt" om de sparat i Utkast? :)

2009-02-10 @ 10:24:30
URL: http://thisisapartoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0