00:19

Det känns som lovet har varat i evigheter, det händer så mycket på ett jullov,
stress, julafton, koppla av, träffa människor, nyår, chilla, träffa människor.

Jag kan berätta att jag har typ, kind of, förändrats som person,
eller ja, inte som person, men en förändring.

Men jag kan säga att jag säkert kommer hänga läpp ett tag,
jag tänker inte skriva varför här, utan jag kan berätta på msn eller eye to eye.
För jag nästan vet att vissa av er kommer undra, och jag vet att vissa bryr sig.
Och ni ska veta att jag bryr mig om er med.

Ett nytt citat i mitt liv iallafall: Känn inte, inte ens lite.
När man är som mest lyckligast kan man också bli som mest sårad.
- A clue.


Grattis Frida 16 år igår, 5e januari. <3

Kommentarer
Postat av: Frida

You must tell me when i see you!? Jag vill veta vad som bekymmrar lilla bella :) <3

2009-01-07 @ 03:33:30
URL: http://dealwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0