03:18

Ligger vaken sent som vanligt!
Har nyss tittat på Wild Child, verkligen bra film - rekomenderas :)
Ligger och lyssnar lite på musik.
Laddat ner Queen och Aerosmith <3
Men jag saknar fortfarande massa Rootvälta!
VarförVarförVarförVarför inte samma som förut?

Jag har inte skrivit något om vad jag gjort på jättelänge ;o
Min nyår och så, men jag tar nog det imorn ;>
Fast de flesta vet ju redan vad jag gör/gjort.
Helgen var jag iaf med Basse & Challe, eller ja förra helgen!
Kul att träffa Basse, det var ett bra jävla tag sen.

Imorn vet jag inte vad som händer.
Damn vad jag saknar att ha någon att tillbringa helgen med.
Ligga vaken halva nätterna bara för att det är mysigt.
Åh </3

I could stay awake just to hear you breathing,
Watch you smile while you are sleeping,
While you're far away and dreaming,
I could spend my life in this sweet surrender,
I could stay lost in this moment forever,
When every moment spent with you is a moment I treasure,


Men vilken jävla karl skulle göra det där?
Jag tror ärligt att det inte finns någon sådan,
och om, OM, det gör det - ja då är han sällsynt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0