03:45

Twilight, många har både läst och sett den.
Många är galna i den, många blir förälskade i honom.
Många säger att den är obeskrivligt bra.
Vet ni vad jag säger?
Helt fucking obeskrivlig, JA!
Jag älskar den - ja, jag vill ha mer av den - ja, jag är förtrollad - ja!
Nyss tittat klart på filmen med urkass kvalité, men den bästa film jag sett på länge!
Jag älskar inte bara honom jag älskar henne.
Nej det går inte att beskriva, se den om ni inte har det.
Jag ska nog även läsa böckerna.
Ja han är gryyyymt snygg, men efter att ha sett hans verkliga jag i Jay Leno show
så tycker jag han är lite arrogant, fast det kanske är en överdrift, hans hår i verkligheten
är iaf morgonfrilla all day long, not good!
Supermodellen Heidi Klum tog avstånd från honom i soffan, hmm! :P
Men ja, jag älskade den så mycket!

Men nu måste jag sova :s
Nattipuss!

Det gick svettningar längst hela min kropp när jag fick höra det,
men detta är sanningen, det är såhär det kommer vara.
Även för mig.
Men jag ville ha dig för alltid, synd att du bröt dina ord - för det gjorde inte jag.
Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0