07:29

Första gången jag gör ett så tidigt inlägg, haha och inte blir det långt!
Det blir tammefan aldrig som jag vill, typ aldrig!
Jag hade sett fram lite emot idag, men allt är ju borta nu.

Har iaf skjuts med mamma till bussen,
annars hade jag missat den, tror jag.

Har inte varit så glad denna vecka,
sjuk har jag varit också igen.
Men mitt halsont är nog borta nu tror jag faktiskt.

Fan vad jag ska tjocka i mig chips och dricka idag!
Helt sjukt vad sugen jag är, två veckor sen jag åt chips!
Endast gått 1kg sen jag blev riktigt jävla sjuk, feels güüüt!
Fast jag hade ju faktiskt vela dela helgen med någon också...

Vad ska man ha förändring till?
Varför ska saker man är trygg med ändras?
Varför ska vissa bara försvinna, sånna man alltid vill vara med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0