10:36

Snaaaaart lunch :'D
Spaghetti och köttförssås, det är typ den bästa maten man kan få i skolan!

Jag orkade inte göra ett skit på bilden,
och bussen imorse var en sån där bra med sköna säten så jag somnade på två röda :)

Jonas ska åka bort, igen.
Så vi får klara oss utan honom fram till sportlovet.
Efter sportlovet finns inte Cilla mer, men vad kul liksom?
Även om jag inte har henne, så ska hon ju finnas.

Ska iaf ta bilden på Cos på isen till tävlingen "förgbilder",
även om jag inte tagit den nu, så är den jävligt bra och det är ju ändå vinter så (;
Inte kul att titta på såna där gamla bilder, det gör bara ont för mig.
Och nu känns det som jag bara babblar på om ingenting,
bara för att det är så kul att bara skriva på! x)
Haha, nej, snart lunch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0