23:57

Uhh vad jag mått dåligt idag, tog mig en timme att mocka sedan bara satt jag.
När jag skulle äta kvällsmat så låg jag i soffan för jag orkade inte sitta.
Efter duschen låg jag på golvet & somnade nästan.
Hela tiden så svartnar det för ögonen.
Men jag har iaf blivit piggare av mat & tablett (y)

Solat idag igen, ger resultat.
Blir nog på tisdag igen :)

Mormor på sjukan. "/ <3

Igår var sjukt rolig, skrev en massa på msn,
fnissade, tog bilder, flummade!
Tre nya citat:
"Åh, åh, hårdare!"
"Du kasta skräp i ögat på mig!"
"stäng av bomben!"

Den sista sa jag till Susse när hennes alarm gick igång på morgonen xD
Btw så gick larmet när vi hade solat igår, sjukt kul x)
Färgade håret också, men färgen räckte inte riktigt till :s
Blir nog ett slingpaket, sen frissan - trött på det här nu!
Men ja, en helt underbar kväll, väl behövlig var ett bra jävla tag sen!
Älskar dig Susse, bästa vän! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0