00:07

Mja, efter skoavslutningen & liten kik på studentlekarna,
så gick jag, Sara, Anna, Matilda & Ewe för att äta kinamat.
Riktigt hungrig var man vid tvåtiden..
Gott vare & som vanligt åt man såklart för mkt!

Sen drog jag, Anna och Sara till plushuset,
som slutade med att Anna kladda som fan på mina ögon,
blev helt fel, men tror ni inte männskan fixar till det?
Jag ska anställa henne som sminksös när jag blir rik!

Var hemma tio i fyra, drog tio över igen,
Fisen hämtade mig :)
Kl 5 hade vi Stefan träning, och han är ju så jävla klockren,
jag älskar den karln!
Hans humor & sätt, kunnigheten och allt!
Träningen gick iaf bra, fast Rys var laaaat.

Hem efter fix i stallet, duscha, äta & iväg igen x)
Denna gången med Fisen till Johanna.
Blev paj och film, fan ni är dem bästa i mitt liv! <3

Nu är jag iaf hemma och ska väl faktiskt sova om ett tag,
men vafan...... SOMMARLOV!

Kan inte låta bli att tänka på dig,
sakna dig & hålla av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0