03:39

Nu är jag trött som ett as,
kom hem för, lite mer än en timme sedan tror jag.
Min bästa Fis skjutsade hem mig <3

Drog hem till Erik först, och där var Sara, Matilda och en till.
Sedan gick vi vidare till en fest, mycket trevligt folk måste jag säga :)

När alla andra drog på krogen,
så befann vi oss på streetdisco,
var så inihelvete blöt, hela jeansen, sjöar i skorna,
ja, you name it!

Var hemma hos Erik igen, med han och Sara tills Fisn hämtade mig :)

Hade iaf en trevlig kväll, trots regnet!


Kommentarer
Postat av: Emma

du är så otroligt vacker Bella. <3

2009-06-13 @ 10:52:35
URL: http://thisisapartoflife.blogg.se/
Postat av: amandiiieeeee

så sjukt snygg den där korsetten är asså ! :D

2009-06-14 @ 13:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0