21:14

My dream is to fly, over the rainbow, so high!

Idag hämtade Johanna mig vid klockan 11 imorse, och då åkte vi till stallet.
Det var en tjej som skulle provrida Delila, hoppa lite och så.
Eftersom Johanna inte är så duktig på det ;)
Men hon red bra tycker jag iaf ^

Efter det åkte jag, Johanna, Puffe (Thomas) & Skrutte (Alvin) till lappens,
jag skulle köpa mat & dom köpte glass :)
Sedan åkte vi till blge, Abuiose, Jysk, Ica Maxi.
Jag köpte 2 6-pack glas till pappa eftersom han fyller år på fredag
& för att han har slagit sönder nästan alla jävla glas när han diskat :P

Welliwell, red en sväng med Lysen på kvällen,
han sparka mig på armen, inte med flit,
och vi blev typ attakerade av måsar :s

Åhhh, du gör mig bara arg & lessen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0