21:42

Igår var en soft dag,
vaknade, gick upp efter ett tag och städade i köket, plocka ur diskmaskinen och så :)
Sedan åt jag och mamma innan hon åkte och jobbade.
Jag chillade ett tag sen åkte jag till banken.
Skulle fixa ett nyss bankkort eftersom mitt är spärrat!

Efter det åkte jag hem till pappa ett tag innan jag gick till bussen.
Bussen var f.ö  20 min sen -.-
Kom till säter och fick sitta i busskuren ett tag och stirra på regnet innan älkling hämta mig!

Jag hade en sjukt bra dag/kväll med hjärtat mitt!
Jag kirrade äntligen mina naglar, cider och nya underkläder :D

På kvällen blev jag rastlös och drog till Fridabby!
Jag, hon och Tina satt och tittade på tapeter.
Jag kan lova att det är jävligt kul att titta på tapeter med Frida, hahah!

Jag var även hos Frida på onsdagen och badade också & ångdusch :)
Myyyyyyyyysigt <3



Naglarrrrrr :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0