00:25

Jag är så kass på att skriva!
Chill vecka som Fan!

Måndag, tog en tidigt buss hem.

Tisdag ledig, städade rummet, dammsög rum, toa & hall, våttorkade toa och mitt rum!
Plockade ur diskmaskinen, baka kladdkaka.
Titta på vänner och That's 70's Show, sen till stallet!

Onsdag
chillade jag. På kvällen blev det hoppträning för Tusse! :D
Gick skitbra både med träningen och lastningen.
Sist när vi skulle åka hem från träningen var vi 4st som lasta och han ville inte,
nu var vi två, jag&mamma, och vi fick in han på 5min = BÄST :D

Idag
har det också varit lugnt, tog lite bilder på Sara, sötan!
Sen lite mys.
Stallet, red med Stina och Lovisa.
Betalat två vinster på tradera, sitter och budar lite smått på saker :D
Sjukt kul, men nu ska jag sova för det är tidig uppgång som vanligt :s
JAG FICK INTE MINA TROLLSLÄNDE SKOR :'(

Saknar Fisis <3

Jag trivs i din närhet så sjukt mycket bby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0