01:00

Ja klockan är mycket,
jag ska sova men slänger in ett inlägg då det var typ hundra år sedan.

Förra veckan mådde jag kattpiss, stannade hemma tre dagar,
mest för att min psykiska ork tog slut.
Men sen hade jag ont i halsen och lite sånt också..

Men fredagen var hur mysig som helst, iaf på eftermiddagen :)<3
Puss på det va!

På lördagen efter stallet tog jag och Pappa hans vinst på lott
och gick till Akropolis och käkade pikala :)
Kycklingspett, biffstek & oxfilé.
Med beasås & tzatsiki + stekt potatis, massa gott :)
Träffade på familjen Norman, fast utan Erican & Cajsan,
men det var trevligt att stöta på tre av dem :)
Sen gick vi hem för att se Robinson och Star Wars :D
Ja, jag älskar Star Wars, så är det.


Och så du då.



Jag älskar dig, kommer aldrig släppa dig.
Jag vill vara med dig, kom och var med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0